Instagram and new hobby - Unforgettable TV Series 2011–2016

Η καθημερινότητα, η ψευδής αίσθηση της ελευθερίας των σοσιαλ μίντια, η ανήσυχη φύση μου με οδήγησαν σ ένα ακόμα χόμπι μέσα στα τόσα άλλα που έχω δοκιμάσει.

Και τι είναι αυτό; Η μεταφορά της οπτικής μου για τηλεοπτικές σειρές που έχω παρακολουθήσει.

Τηλεόραση δεν υπάρχει στον χώρο μου. Έχω να παρακολουθήσω πολλά χρόνια, δεν μου λείπει. 

Ο,τι θέλω να μάθω, να δω, ν' ακούσω καταφεύγω στη κινητή συσκευή.  Έχει γίνει πλέον η δεύτερη φύση.

Μέσα σ' αυτή την ελευθερία των επιλογών λοιπόν ανακάλυψα πως διασκεδάζω τρομερά με το να γράφω ή να κάνω βιντεάκια για όσες αστυνομικές κυρίως σειρές παρακολουθώ.


Σαν αρχείο θα μεταφέρω κι εδώ για αρχή τα δύο τελευταία βίντεο που ετοίμασα κι ανέβηκαν στην εφαρμογή του ινσταγκραμ.






Χαίρε επισκέπτη...
 
 
 
reposted from instagram
 
 
Σπαραζει η καρδιά μου όταν δεν κάνω τα χατίρια των άλλων 😍😍😍
Εμβόλιμη μίνι ανάπτυξη σειράς αστυνομικής παλαιάς παμπάλαιας για @el1.ena + @reading_or_watch

Μίνι βιντεάκι κάτω του ενός λεπτού οπότε μην περιμένετε ενδελεχή ανάλυση, όχι πως το έκανα
και στα μεγαλύτερα βιντεάκια ,😁

Πάρτε μια ανάσα κι ακούστε 🖤

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
#gk_eve #greekpost #greekquotes #greek_quotes #greekquoteoftheday #quotes_greek #greekpoetry #ελληνικα #microfiction #iwrite #γραφω #στιχάκια #greekpoets #greekpoems #greekpoem #diavazo #quotesgram #quote #quoteoftheday #quotesgreece #ποιηση #ποίηση #ποιηματα #poihsh #διαβαζω #ποιηματα #greekbook #poihma #ellinikaquotes


Σχόλια