Καλημέρα νέα ώρα!


Ξύπνησα εντελώς ξαφνικά, κοίταξα το ρολόι στο κινητό, έδειχνε 6:05πμ. Και τότε άρχισε η μεγαλύτερη φιλοσοφική συζήτηση με τον ίδιο μου τον εαυτό!

Τι μέρα είναι σήμερα; 28η Οκτωβρίου μου απάντησε! Ωραία! Και τώρα σειρά έχει η ώρα. Τι ώρα είναι τώρα; Το κινητό έδειχνε 6 το πρωί μέσα στο σπίτι, γιατί έξω απ’ το σπίτι έδειχνε κάτι σαν 2:30 με 3 το ξημέρωμα.

Είμαι ακόμα σαστισμένη και μπερδεμένη δεν πιστεύω στα μάτια μου και ζητώ οριστική απάντηση στο ερώτημά μου! Οπότε και αποφασίζω να ρωτήσω τον πιο έξυπνο ετούτης της γης και φυσικά αναφέρομαι στην Google. Πληκτρολογώ '’Τι ώρα είναι τώρα'’ . Η απάντηση του πιο σοφού πάνω στη γη επιβεβαίωσε το αμφισβητούμενο από μένα κινητό. Άρα είναι όντως 6:05! Σκέφτομαι πως τόλμησα και πίστεψα ότι το έξυπνο κινητό μου θα έκανε λάθος. Είναι έξυπνα κινητά σε έναν έξυπνο κόσμο, αυτορυθμίζονται Εύη, σαν να άκουσα τον άλλο μου εαυτό να με μαλώνει.

Ωραία είναι 28η Οκτωβρίου και έξι το πρωί. Καλά μέχρι εδώ. Ναι, αλλά η ανήσυχη φύση μου ζητάει να μάθει περισσότερα. Και τι ώρα πραγματικά είναι τώρα; Με ποια ώρα ξύπνησες; Με τη χθεσινή; Μήπως ξύπνησες με τη σημερινή νωρίτερα; Μήπως ξύπνησες με τη χθεσινή αργότερα; Ούφ!

Μήπως αυτορυθμίστηκε και ο οργανισμός μου; Πότε θα ξημερώσει, τι ώρα ανατέλλει ο ήλιος σήμερα;

Ξύπνησα 7:00 με την παλιά ή μήπως με την παλιά είναι 5, κι αν ήταν πέντε γιατί ξύπνησα τόσο νωρίς τι τρέχει μαζί μου πάσχω από αϋπνίες; Αν όμως ήταν 7:00 αλλάζει το πράγμα, τι γιατί, γιατί είναι το βιολογικό ρολόι ή μήπως όχι;

Ήταν 4:00 και πήγε μια ώρα πίσω; Χθες ή σήμερα; Ξύπνησα σαν χθες ή ξύπνησα σαν αύριο!

Τι ταλαιπωρία Θεέ!

Αποφάσισα να ηρεμήσω και να αφήσω να εξελιχθούν τα πράγματα ομαλά κι όπως ορίζει η φύση.

6:40 δηλαδή 7:40 χθες; Κι υποτίθεται ότι κοιμόμαστε μια ώρα παραπάνω με τη χειμερινή κι εγώ αυτή τη μια ώρα παραπάνω κάπου την έχασα, δεν τη νιώθω κοντά μου πλέον, πάει έφυγε κι άρχισε να ξημερώνει. Άρα ήταν 7:00 ή μήπως πάλι...


υγ όπως δημοσιεύθηκε στο site prolemaida news


εύη γκάλαβου


Σχόλια