Μυστικά και απόρρητα.



Ξεκλείδωσα βιαστικά την πόρτα του σπιτιού και την έσπρωξα τόσο δυνατά που 
διέγραψε ένα ημικύκλιο στα πλακάκια ώσπου βρήκε αντίσταση στον τοίχο και 
σταμάτησε. Πέταξα από πάνω μου το σακάκι και όσα κουβαλούσα στα χέρια μου, 
έδωσα ένα τίναγμα και στις γόβες, είχαν καταπονήσει τα πόδια μου, ένιωσα μια 
ανακούφιση όταν τις πέταξα όπως κάνουν οι ντίβες στα φιλμ νουάρ άλλης 
εποχής, δεν αρνούμαι ένα κύμα ντίβας διαπέρασε το κορμί μου, άλλο που έπρεπε 
να πάω να τις συμμαζέψω έτσι ακατάστατα που έπεσαν στα πλακάκια, δεν 
άντεχα να τις βλέπω έτσι.
Τέλος πάντων , τι έλεγα; Α, ναι! Αφού τελικά τακτοποίησα σαν καλή νοικοκυρά 
όσα πέταξα κάτω, αρματώθηκα την ποδιά της κουζίνας και το έριξα στο 
μαγείρεμα! Κάτι άλλο είχα στο νου να ετοιμάσω μα κι αυτό που στο τέλος 
ετοίμασα ήταν εξίσου νόστιμο! Αλλωστε, είμαι γνωστή για τις γαστρονομικές μου 
ανησυχίες! Πάλι νιώθω πως ξεφεύγω από το θέμα!
Κατά τη διάρκεια της γαστρονομικής μου έκρηξης, άνοιξα τηλεόραση να 
ενημερωθώ για όσα γίνονται εν αγνοία μου, για μένα μα χωρίς εμένα που λέει κι 
ένα τραγούδι.
Ακούω λοιπόν για μυστικά κονδύλια στο υπουργείο εξωτερικών, αυτό δε με 
εκπλήσσει, άλλωστε πάντα όλα τα κονδύλια και τα πλεονάσματα τα τρώμε όλοι 
μαζί! Παρεΐτσα βρε, τι μόνος ο κάθε ένας δε λέει! Αυτό που με ταρακούνησε τον 
ενεργό πολίτη, όπως άλλωστε όλοι μας είμαστε, ήταν η φράση «σκοτεινές 
διαδρομές των μυστικών κονδυλίων στα υπουργεία»! Ελα! (αναφώνησα) και 
συνέχιζε το ρεπορτάζ «Συμβαίνει πρώτη φορά στα ελληνικά πολιτικά χρονικά» 
Ελα! (ξανά αναφώνησα) 
Με έλουσε κύμα κρύου ιδρώτα και κοίταξα μεμιάς τις γόβες εκεί στη γωνία που 
της άφησα, τακτοποιημένες όμως. Αρχισα να αναρωτιέμαι, «Λες, να έχω φάει κι 
εγώ από αυτά τα κρυφά κονδύλια και να μην το έχει μυριστεί η μύτη μου; Βρε 
μπας κι μ΄αυτά αγόρασα τις γόβες; Μήπως και το σακάκι;» 
Πήρα χαρτί και μολύβι και βάλθηκα να σημειώνω τα έξοδα αυτής της 4ετίας. 
«Μανό, make up, γόβες, σακάκι, παντελόνια, φόρεμα, ισιωτική μαλλιών, 
φουρνάκι για τα νύχια, μονάδες για το κινητό, (αναμεταξύ μας αναπάντητες κάνω
για να με παίρνουν τηλέφωνο), φορμάτ που χρειάζονταν ο επιτραπέζιος 
υπολογιστής, δύο κορνίζες για την υπέροχη προσωπικότητά μου, κάτι ψεύτικα 
λουλούδια , α ναι δύο τρία καλσόν, νερό, δεη, ένφια, φόρος εισοδήματος, 
κοινόχρηστα….
Ναι! Τώρα το διαπιστώνω! Δε θέλω να σας στεναχωρήσω αλλά δυστυχώς τα 
μυστικά κονδύλια του υπουργείου εξωτερικών, ΕΓΩ, ναι εγώ τα σπατάλησα



υγ όπως δημοσιεύθηκε στο site prolemaida news


ευη γκάλαβου


Σχόλια