Ευτυχία Κουκουζέλη Δημακοπούλου - ζωγράφος

Η σχέση της με τη ζωγραφική είναι μια σχέση πάθους. Δεν έχει διδαχθεί ζωγραφική, όμως το ένστικτό της την οδηγεί στη ζωγραφική με πάθος. Ξεκίνησε να εκθέτει τον Ιούλιο του 2008. Θα ήθελε όσο ζει να έχει τη δυνατότητα να εκφράζεται μέσα από τη ζωγραφική. Δε δηλώνει ζωγράφος "απλά ζωγραφίζει" όπως αναφέρει η ίδια.
ΕΚΘΕΣΕΙΣ 
18 11 1999 ΧΙΙ ΜΑR MOSTRA D ARTIGIANATO RELIGIOZO
INSTITUTO BARTOLO LONGO NAPOLI . 2008 Δρυάδες ξενοδοχείο ΑΝΑΤΟΛΗ Nεοχώρι, λίμνη Πλαστήρα με θέμα το "Σκιάχτρο". 2009 Δρυάδες ξενοδοχείο ΑΝΑΤΟΛΗ Nεοχώρι, λίμνη Πλαστήρα με θέμα  "τα ρω του νερού". 2009 ομαδική έκθεση εικαστικού ομίλου Καρδίτσας. 2010 εικαστικός όμιλος Καρδίτσας στη Λάρισα στην Ιατρική Σχολή με ανθρωποκεντρικό θέμα.  Ιούλιος 2010 Δρυάδες ξενοδοχείο ΑΝΑΤΟΛΗ λίμνη Πλαστήρα με θέμα "η επιστροφή της Περσεφόνης". Αύγουστος 2010 ψηφιακή έκθεση για την Παγκόσμια  Ημέρα της Ειρήνης. Νοέμβριος 2010  Πρώτη ατομική έκθεση στον εικαστικό όμιλο Καρδίτσας. 2011 ομαδική έκθεση εικαστικού ομίλου με θέμα "Το θέατρο". 2011 στον Ελληνογαλλικό σύνδεσμο στο Κολωνάκι Αθήνα "50 καλλιτέχνες για την ημέρα της γυναίκας". 2011 ομάδα τεχνόσφαιρα Παλατάκι Χαϊδαρίου Αθήνα. 2011 ομαδική έκθεση του εικαστικού ομίλου στο αρχαιολογικό μουσείο Καρδίτσας με θέμα  "Η Αρπαγή της Περσεφόνης". 2011 Δρυάδες ξενοδοχείο ΑΝΑΤΟΛΗ λίμνη Πλαστήρα με θέμα "ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ". 2011 ομαδική έκθεση στον Ελληνογαλλικό σύνδεσμο στο Κολωνάκι "Παγκόσμια Ημέρα της Ειρήνης". Nοέμβριος 2011 έκθεση στο "Κανάλιων γεύσεις" 2011 Galery Mirror Art..15- 29 Δεκεμβρίου bazaar εικαστικού ομίλου Καρδίτσας 1 - 5 Φεβρουαρίου έκθεση στο φλοίσβο με θέμα περί-ύδατος  Φεβρουάριος 2012 ομαδική έκθεση εικαστικού ομίλου Καρδίτσας 15-24 Φεβρουαρίου συμμετοχή στην ομαδική έκθεση του συλλόγου Πίστη.  10 3 -10 4 /2012 έκθεση θεατρικού εργαστηρίου Καρδίτσας,  2 - 6 ατομική έκθεση Εαρινή Πανδαισία "daloua" αναψυκτήριο Μητρόπολης. Παρνασσός 6-15 Ιουνίου εκθεση Mail Art 13 - 6 - 2012 δρώμενα τέχνης Πινακοθήκη Πειραιά. 10 - 15/ 7/2012 ξενοδοχείο Αιόλιδες λίμνη Πλαστήρα.  Νοέμβριος 2012 συνέντευξη στα δρώμενα τέχνης http://dromenatechnis1.blogspot.gr/2012/11/o_17.html
7 - 12- 14 12 Bazaar εικαστικού ομίλου Καρδίτσας. 17 -12 -12 Έκθεση δρώμενα τέχνης Πινακοθήκη Πειραιά. Ιανουαριος 2013 Εικονογράφηση του παραμυθιού της Χρυσούλας Λουλοπούλου "Η Πριγκίπισσα που δεν έτρωγε μελιτζάνες"  www.issuu.com/saita.publications.22-23- 24 Φεβρουαρίου 2013 συμμετοχή σε δημοπρασία έργων Ελλήνων καλλιτεχνών στο Σικάγο Η.Π.Α για "Το χαμόγελο του παιδιού".
Μάρτιος 2013 εικονογράφηση του παραμυθιού της Χρυσούλας Λουλοπούλου "Το δέντρο της αληθινής ευχής" www.issuu.com/saita.publications
8 Μαρτιου 2013 Museo Roca- Buenos Aires Argentina Για την Ημέρα Γυναίκας  9 Μαρτίου 2013 Παρουσίαση μέρους της συλλογής μου στο ξενοδοχείο Καζαρμα Καλύβια Φυλακτης  Λίμνη Πλαστήρα. 7 -12 Απριλίου ομαδική έκθεση του εικαστικού ομίλου Καρδίτσας στο Χατζηγιάννειο Πνευματικό Κέντρο Λάρισας.  Ιουλιος 2013 ομαδική θεατρικού εργαστηρίου Καρδίτσας Δρυάδες. ομαδική έκθεση με τίτλο "Στο δρόμο".  1- 15 Οκτωβρίου 2013 αναδρομική ατομική έκθεση Εικαστικός όμιλος Καρδίτσας  Δεκεμβριος 2013  25 Ιανουαρίου 2014 Συμμετοχή στην ομαδική έκθεση εικαστικού ομίλου Καρδίτσας. 15-29 Μαρτίου 2014 Συμμετοχή στην ομαδική έκθεση του Εικαστικού ομίλου Καρδίτσας με θέμα "Βιώματα" στη Δημοτική Πινακοθήκη Καρδίτσας. 23 04 2014 Ομαδική έκθεση με θέμα "Μετανάστευση- προσφυγιά" στο ξενοδοχείο Thessalikon Grand.
ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΕΧΝΗΣ
dromenatechnis1.blogspot.gr



Ε.Γκ.  α ) Γιατί και σε ποιά ηλικία αποφασίσατε να ασχοληθείτε με τη ζωγραφική; 
Το κίνητρο μου για την ενασχόληση μου, με τη ζωγραφική ήταν η κόρη μου. Ασχολήθηκε εκείνη πρώτα. Και με αυτό τον τρόπο με έμπασε στο μαγικό  κόσμο της ζωγραφικής. Ήμουν 45 χρόνων. 


Ε.Γκ.  β) Τη στιγμή της ολοκλήρωσης ενός έργου ή ακόμα και κατά τη διάρκειά του πως αισθάνεστε;
Όλο το κέρδος ενός καλλιτέχνη, είναι η ώρα της δημιουργίας.  Αυτόματα μπαίνει ένα παραπέτασμα στο μυαλό μου και ξεχνώ όλα μου τα προβλήματα. Όσο για την ολοκλήρωση του έργου, νιώθω απόλυτη πληρότητα..





Ε.Γκ. γ) Θυμάστε το θέμα του πρώτου σας πίνακα;
Φυσικά !!!! Ήταν ένα τοπίο !!!!!

Ε.Γκ. δ) Μέσα από τα έργα σας περνάτε κάποια μηνύματα ή εκφράζετε συναισθήματα της στιγμής;
Υμνώ την  άνοιξη, υμνώ την αναγέννηση, υποστηρίζω σε όλα μου τα έργα, πως πρέπει πάντα να υπάρχει ελπίδα.







Ε.Γκ. ε) Σε τι βαθμό σας επηρεάζει η κριτική των ειδικών και του κοινού;
Σέβομαι  τους ειδικούς, προσπαθώ να γίνομαι καλύτερη. Όσο για τους φίλους που αγαπούν απλά την ζωγραφική, έχω να πώ, πως μου χάρισαν στιγμές μεγάλης συγκίνησης. Αγκάλιασαν τη δουλειά μου , απο την πρώτη στιγμή .










Ε.Γκ. στ) Τι δυσκολίες συναντήσατε στον δρόμο σας ακολουθώντας την καριέρα της ζωγράφου;
Αν και παράλληλα με την άλλη μου δουλειά, ζωγραφίζω κάτω από δύσκολες συνθήκες.  Εχω να δηλώσω, πως δεν σύναντησα καμμιά δυσκολία . Η ζωγραφική, είναι το πάθος μου και μόνο χαρές  μου δίνει .









Ε.Γκ. ζ) Μέσα από το διαδίκτυο υπάρχει η δυνατότητα κάθε καλλιτέχνης να παρουσιάσει τη δουλειά του. Ποιά είναι η άποψή σας για αυτόν τον τρόπο έκθεσης;
Συμφωνώ απόλυτα, είναι ένα μεγάλο όπλο. Παρουσιάζεις τη δουλειά σου, σε όλα τα πλάτη και μήκη της Γής. Βέβαια μιά αληθινή έκθεση ζωγραφικής, με σωστό φωτισμό, αναδεικνύει ένα έργο στο μέγιστο βαθμό .. Ετυχε, φιλότεχνος που αγόρασε έργο μου, από ψηφιακή έκθεση να μου πεί, πως το έργο, είναι πολύ - πολύ καλύτερο από κοντά .






Ε.Γκ. η) Οι καλλιτέχνες έχουν χαρακτηριστεί «ονειροπόλοι». Εσείς τι πιστεύετε, είναι διαφορετικοί;
Νομίζω, πως υπάρχει μεγάλη ευαισθησία στην ψυχή τους . Βλέπουν έναν κόσμο αλλιώτικο. Άλλες φορές μαγικό και άλλες εντελώς ρεαλιστικό. 

Ε.Γκ. θ) Ποιος είναι ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Eίναι,  ο Ιερώνυμος Μπος (Bosch, Hieronymus ). Το έχω πεί και σε άλλη συνέντευξη, πως ήταν εκατοντάδες  χρόνια μπροστά  από την εποχή του .


Ε.Γκ. ι) Ποια η εμπειρία σας από την εικονογράφηση παιδικού παραμυθιού; Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι;
Η εικονογράφηση και των δύο παραμυθιών, ήταν μια μαγική εμπειρία . Μπόρεσα και έγινα ξανά παιδί . Βίωσα το μαγικό κόσμο της παιδικής φαντασίας.

Ε.Γκ. κ) Ποια είναι τα αγαπημένα σας παιδικά βιβλία;
Έχω μεγαλώσει κοντά στη φύση. Και τα αγαπημένα μου παραμύθια, είναι η Κοκκινοσκουφίτσα  και τα τρία Γουρουνάκια. Και φυσικά " η  Πριγκίπισσα που δεν έτρωγε μελιτζάνες"  και "το Δέντρο της αληθινής ευχής" . Που έγραψε η Χρυσούλα Λουλοπούλου  και εγώ εικονογράφησα .


















Εύη Γκάλαβου


Σχόλια