Τα ριζωμένα σώματα.




Δίπλα στην πνιγμένη λίμνη
δύο σώματα
γεμάτα έρωτα
κάτω απ' τον ίσκιο
ενός μεγάλου δέντρου.
Δε μιλά
κι ούτε κοιτά,
λυπάται μονάχα
που δεν μπόρεσε
σαν τα δυο ερωτευμένα σώματα
κάτω στις ρίζες του
να μιλήσει στην Ιτιά.
Εκείνη αναρωτιέται
κάθε μέρα η δύστυχη
γιατί εκείνος δεν κάνει ένα βήμα.
"Τι είναι ένα βήμα;
Ένα βήμα εκείνος
δέκα εγώ θα κάνω" λέει από μέσα της.
Μα ξεχνά πως κι εκείνη ρίζες έχει
στο κορμί της
μα όχι στην ψυχή της,
απλησίαστος θα μείνει.
Έστω αυτά τα δυο ερωτευμένα σώματα
που ερωτοτροπούν φλύαρα
και φλογερά
εκεί στις ρίζες του,
ας ονειρευτεί
πως είναι
εκείνη
κι
εκείνος.
Για μια και μοναδική στιγμή.
Ένας έρωτας δικός τους!

Εύη Γκάλαβου.



Σχόλια

Ο χρήστης Paraskevi Lamprini M. είπε…
θαυμάσια εικόνα... τυχεροί οι ερωτευμένοι! ...
μπράβο , καλή μου!
Ο χρήστης Γυναίκα είπε…
Σ ευχαριστώ Λαμπρινή μου!
Να σαι πάντα καλά!
Ο χρήστης ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ είπε…
Οι ρίζες δεν είναι ακινησίας, δεν ειναι αποτρεπτικές. Είναι επιβεβαίωση πως το σώμα-ο άνθρωπος, από κάπου τρέφεται, από μια χαοτική ασταθή ισορροπία.
πολύ όμορφη γραφή!
Ο χρήστης Γυναίκα είπε…
Διαφορετική οπτική!
Παρ όλα αυτά, οι ρίζες μένουν ρίζες και βαθαίνουν με το μεγάλωμα του "κορμιού" και άντε να τις ξεριζώσεις..

Σας ευχαριστώ για το σχόλιο και τον χρόνο σας!
Ο χρήστης Effie's Sweet Home Designs είπε…
Πολύ όμορφο!!!!!!!!
Εύη μου φιλάκια!!!!!!
Ο χρήστης Γυναίκα είπε…
Έφη μου σ ευχαριστώ πολύ για το πέρασμά σου!! Χάρηκα πολύ που σε είδα κι απ εδω!! Καλό ξημέρωμα, φιλιά και απ μένα!!