Είμαι μπούφος!


Μπούφος είναι η κοινή ονομασία του γένους Bubo και με την ευρύτερη έννοια του γένους Asio, Γλαυκόμορφων πτηνών της οικογένειας Stringidae. Στο βικιπαίδεια, έχει κι άλλες πληροφορίες, όμως έχω την επιθυμία να μιλήσω για κάτι άλλο…

Πολλοί χρησιμοποιούν την έκφραση «είσαι μπούφος» για να κοροϊδέψουν τον συνομιλητή τους, θεωρώντας τον και χαρακτηρίζοντάς τον ευθέως κάτι σε «είσαι χαζός», «κουτός», «αφελής» και στην ουσία να τον αφυπνίσουν ώστε να βγει απ’ την κατάσταση στην οποία και ευρίσκεται.

Χθες όμως ένας φίλος μου παρουσίασε έναν νέο ρόλο, ή  για να το διατυπώσω καλύτερα, ένα νέο χαρακτηρισμό στην υποτιμητική έννοια της λέξης «μπούφος» και αυτή είναι η λέξη «εγωιστής»!

Τον μπούφο σαν πτηνό τον χαρακτηρίζει η ιδιότητα του υπερασπιστή της φωλιάς του. Έτσι μεγάλος καθώς είναι, πάνω από μισό μέτρο σε ύψος είναι επιβλητικός πόσο μάλλον όταν ανοίγει τα φτερά του σε θέση άμυνας.

Τον θαυμάζω! Είναι αγωνιστής, υπερασπιστής της φωλιάς του, της κατοικίας του, είναι πεισματάρης θα έλεγα εγώ!

Με βάση τα δυο αυτά παραπάνω χαρακτηριστικά του θα τολμήσω να πω «Ναι, είμαι μπούφος!» Είμαι αγωνίστρια, υπερασπίζομαι τα θέλω μου, διεκδικώ τη θέση μου στην κοινωνία σαν γυναίκα, σαν μάνα, σαν εργαζόμενη!

Υπερασπίζομαι τις ιδεολογικές και ηθικές μου αξίες! Αγωνίζομαι να δώσω έναν καλύτερο εαυτό στην κοινωνία, στο παιδί, στην εργασία, στην οικογένεια!

Θα ανοίξω διάπλατα, αν χρειαστεί, τα φτερά μου για να αγωνιστώ για το αύριο μου, για το αύριο σου! Θα σταθώ όρθια εκεί μπροστά στον κίνδυνο για να δείξω ξεκάθαρα πως δε θα πέσω χωρίς μάχη, ακόμα κι αν χάσω τον πόλεμο, για να κρατήσω το σπίτι μου, τη δουλειά μου, την οικογένειά μου, την κοινωνία μου, τις αρχές μου, την υπόστασή μου!

Διεκδικώ, αγωνίζομαι, υποστηρίζω, υπερασπίζομαι! Ναι, λοιπόν είμαι μπούφος!

Σας φιλώ!


υγ όπως δημοσιεύθηκε στο site ptolemaida news

εύη γκάλαβου 


Σχόλια