Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο, 18 Ιανουαρίου 2014

"Το Άγγιγμα" του Γιάννη Ε Διαμαντή

Ο τίτλος της σημερινής ανάρτησης θα πρέπει να ήταν "ο επιμένων νικά". Γιατί το αναφέρω; Έπειτα από έναν ολόκληρο χρόνο και χάρη στη συνδρομή ενός πολύ καλού φίλου, έφτασε στα χέρια μου το συγκεκριμένο βιβλίο.

Στο παρόν βιβλίο, ο συγγραφέας Γιάννης Ε Διαμαντής,  υπογράφει με το ψευδώνυμο Έκτορας Δέλτα.
Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Αγγελάκη, 2012.
Με γοήτευε ο τίτλος του βιβλίου, "Το Άγγιγμα". Μέσα από το διαδίκτυο είχα την ευκαιρία να
διαβάσω το οπισθόφυλλο, εκείνες και μόνο οι σειρές ήταν αρκετές ώστε να γεννηθεί μέσα μου η επιθυμία της αναζήτησης του. Είχα μπει στη διαδικασία να πλάθω δικές μου  ιστορίες που ίσως να πλησίαζαν σε αυτή του βιβλίου. Φανταστείτε τη χαρά μου, όταν μετά από έναν ολόκληρο χρόνο έφτασε επιτέλους στα χέρια μου!

Δεν ξεκίνησα αμέσως το διάβασμα, έψαχνα την κατάλληλη στιγμή, για να "σκύψω" πάνω του και να γευτώ αυτά, που με τόση λαχτάρα, θα μου έδινε η ανάγνωσή του.

Από τις πρώτες, κιόλας, γραμμές με πυροδότησε μια ανεξέλεγκτη αγωνία. Τα πρώτα κεφάλαια, μικρά σε έκταση, γεμάτα σπαρακτικές φωνές. Διαβάζεις και διαπιστώνεις αυτό που λέγεται κείμενο ψυχής!
Βιωματικό μυθιστόρημα που όμως δεν υστερεί σε λυρισμό και ποιητικό λόγο. 

Ο συγγραφέας κος Γιάννης Ε Διαμαντής μέσα από "Το Άγγιγμα" διαπραγματεύεται τον έρωτα του Γιάννη και της Νεφέλης, μέσα από τα μάτια του άνδρα. Αγάπη, έρωτας, προδοσία, αγώνας με τον προσωπικό δαίμονα. Θίγει κοινωνικά θέματα όπως ο βιασμός του Γιάννη από έναν άλλον άνδρα κι η ενδοοικογενειακή βία.

Έκλεισα το βιβλίο έχοντας αποτυπωμένες, μέσα μου, έντονες εικόνες και συναισθήματα. Με προβλημάτισε σε πολλά σημεία και στο τέλος συμπέρανα πως αν δεν έχεις βιώσει δυνατές καταστάσεις δεν μπορείς να τις μεταφέρεις στο χαρτί!





"Τώρα που γράφω αυτά τα λόγια έχω συνείδηση του τι ακριβώς συνέβη. Όταν οι ψυχές μας ενώθηκαν, η δική μου θεραπεύτηκε από τη φως της, αλλά χωρίς να το θέλω μόλυνα τη δική της ψυχή, δίνοντάς της το σκοτάδι μου"


Ο Γιάννης Ε Διαμαντής / Έκτορας Δέλτα γεννήθηκε στην Αθήνα το 1971. Σπούδασε στο πανεπιστήμιο του Σικάγο, computer science, ενώ ταυτόχρονα τελείωσε τις μουσικές του σπουδές στη σύνθεση και στο πιάνο. Επιστρέφοντας στην Ελλάδα ασχολήθηκε επί σειρά ετών με την παραγωγή και ηχογράφηση δίσκων. Έχει συνθέσει και ενορχηστρώσει μουσική για θεατρικά έργα, ταινίες, αλλά και διαφημιστικά σποτ. Τα τελευταία χρόνια διδάσκει ηχοληψία και παραγωγή. Με τη συγγραφή ασχολείται από μικρή ηλικία, λόγω όμως των επαγγελματικών του υποχρεώσεων δεν προχώρησε σε κάποια έκδοση. Το "Άγγιγμα" είναι το πρώτο από μία σειρά μυθιστορημάτων που θα ακολουθήσουν.


Εύη Γκάλαβου

6 σχόλια:

Λάσκαρης Ζαράρης είπε...

Καλησπέρα Εύη! Απ' όσα διάβασα, αποδεικνύεται ότι το βιβλίο του Γιάννη Διαμαντή είναι εξαιρετικό. Συγχαρητήρια στον συγγραφέα και σε σένα που το ανακάλυψες!

Ανώνυμος είπε...

το εχω διαβασει με την μορφη του pdf μου αρεσε πολυ!!!!!!!!!!
ελλη-πειραιας

Ανώνυμος είπε...

Περιμένω το καινούργιο του

Γυναίκα είπε...

Σ ευχαριστώ Λάσκαρη για την ανάγνωση. Καλησπέρα!!!

Γυναίκα είπε...

Καλώς ηρθες Έλλη, εγώ είχα χάσει τη μορφή του pdf :)
Σ ευχαριστώ για τον χρόνο σου!

Γυναίκα είπε...

Ανώνυμος 2:46

ναι περιμένουμε το Κέλυφος :)

Σ ευχαριστώ